اکنون، کنگره صنعت رستوران ایران نشانگر تاریخی مهم در تقویم خدمات غذاست که بیش از ۳۰۰ مدیر اجرایی ارشد را از بخش رستوران های برند و زنجیره ای گرد هم می آورد تا به بحث، تبادل نظر، اعطای جوایز و قدردانی و به اشتراک گذاری دانسته ها و تجربیات و آشنایی با هم ظرف مدت دو روز برگزاری این رویداد بپردازند. اولین کنفرانس با اتکاء به تحلیل پیشرویی که از بازار صورت گرفته است با عنوان ” نوآوری های برهم زننده:شکل گیری تعریف جدید رستوران در ایران ” نامگذاری شده است و به بررسی درونمایه محوری تغییرات نیازها و سلیقه های مشتریان و بایدهای به کارگیری خلاقیت در صنعت خدمات غذایی می پردازد.
شرکت کنندگان در کنفرانس با ایده هایی جذاب در زمینه بهره گیری از شیوه های جدید توسعه و رشد کسب و کار، نحوه حفظ مشتریان کنونی و برطرف سازی نیازهای نسل هزاره جدید، خلاقیت در ارائه منو غذا و آماده سازی کسب و کار خود برای آینده آشنا خواهند شد.
برنامه درنظر گرفته شده برای کنفرانس حاضر که با مشارکت بیش از ۳۰ نفر از رهبران فکری بازار ایران و بین الملل تدارک دیده شده است، بینش های کسب و کار عملی و مرتبط را در اختیار شما می گذارد، تجارب ارزشمند و گرانقدری را در اختیار شما قرار میدهد، تفکر الهام بخش و نمونه هایی از برندهای عصر جدید را به شما معرفی می کند و مدل های کسب و کار و تمایز بین مگا روندهای کوتاه و بلند مدت تر رفتار مشتریان را برای شما شرح خواهد داد.
آبان ۱, ۱۳۹۴
بازار یابی, کسب و کار