Logo-sid2

کنگره صنعت رستوران ها

بزرگترین گردهمایی در صنعت رستوران در ایران ، باحضور بیش از 150 نامزد برای دریافت جایزه و 100 مدیر برترصنعت رستوران ایران ، کنگره صنعت رستوران ایران نشانگر تاریخی مهم در تقویم خدمات غذاست.
کانال تلگرام: restaurantsupplychainiran@
نشانی : خیابان مطهری،کوه نور،کوچه یکم پلاک 12
تلفن: 88170811 -88170812

منحصربفرد بودن

آیا گردهم آمدن ارائه دهندگان و فروشندگان فرانچایز(نشان سپاری) رودرروی سرمایه گذاران کوچک و متوسط و بزرگ باارزش نیست. وحتی منحصربفردهم هست.شبکه‌ای بزرگ که آینده سراسرسود و سرمایه رابه فعالان این حوزه نوید می دهد.

تمرکزبرتوسعه فرانچایز

درکنفرانس امسال همه اهداف و هم وغم برگزارکنندگان بر توسعه انواع فرانچایزتمرکزیافته است ازواحدهای تکی تا چند شعبه ای و نگاه گزینشی برفرانچایز و پیشنهادات ارزش مدار تابرنامه ریزی استراتژیک بازاریابی و حتی مدیریت زورکی.شما بینش هایی را درمورد ساخت برند،رشدپایدار و نفوذ در بازار به دست خواهید آورد.

افزایش مهارت ها

این گردهمایی جامع آموزشی- بینشی برای به اشتراک گذاری چالش ها،یافتن راهکارها و بهبود رشد فرانچایزواحدهای ایرانی است.والبته دسترسی به پیشرانه های فروش، زبدگان توسعه، دریافت ایده ها و راهکارهای ترغیب رشد

نتیجه گرا

دبیرخانه دائمی کنگره رستوران در پی آن است تا فضایی مملو از حرکت و جوشش و صددرصد نتیجه گرا، اثر بخش و حرفه ای برای رستوران هایی که بالاترین امتیازهای بخش جایزه برترین های صنعت رستوران را کسب کرده اند فراهم آورد که درآن سرمایه گذاران خارجی علاقمند در بخش خدمات غذا رودررو قرارگیرند .

بازارفرانچایزایرانی

ازاین جهت بازار زیرا درآن همه فعالان و اهالی حوزه فرانچایز با محصولات برند خود و ارائه دهندگان خدمات و محصولات مرتبط آخرین ایده ها،ابزار و فناوری ها را پیشنهاد می دهند.خلق فرصت های دیداربافروشندگان جدید و دریافت خدمات آن ها شمارابه کشف نیازهایی رهنمون می کند که پیش از این برای شما ناشناخته بوده است

شفافیت و اشراف

این گردهمایی جامع بینشی- آموزشی برای به اشتراک گذاشتن چالش ها،یافتن راهکارها و بهبود رشد فرانچایز واحدهای ایرانی است. و البته دسترسی به پیشرانه های فروش، زبدگان توسعه دریافت ایده ها و ترغیب به رشد بیشتر

qodef-team-image
پژوهشگر
دکترعباس سقایی

متخصص مدیریت کیفیت فروش درکسب وکارهای دارای فرانچایز

qodef-team-image
فعال اقتصادی
دکترحسین گودرزی پور

دکترای حرفه ای کارآفرینی -نوآوری های جدید

qodef-team-image
استراتژیست
دکتراحسان شهیدی

استراتژیست، مشاور عالی و ارشد برندینگ ( ایده تا توسعه برند )

qodef-team-image
مشاورفرانچایز
دکتر حیدرامیران

دکتری مدیریت صنعتی (گرایش تولید و عملیات)

qodef-team-image
استراتژیست
دکتر عادل نیروشک

دکترای علم مدیریت با گرایش بهره وری

qodef-team-image
استراتژیست
دکترامیرعسگری

استراتژیست توسعه بازار ومشاورارشد کسب‌وکار

qodef-team-image
استراتژیست
دکترامیرآقایی

مشاورومدرس برندینگ وفرانچایزرستوران

qodef-team-image
متخصص برند
مقداد صرامی

استراتژیست توسعه بازارومشاورارشد کسب‌وکار

qodef-team-image
کسب و کار
دکترامیرحسن شاکری

استراتژیست توسعه بازار و مشاورارشد کسب‌وکار

qodef-team-image
متخصص فرانچایز
دکتررضامهدوی

دکتری مدیریت فرانچایزینگ ودورهPHD مدیریت ورهبری ازدانشگاهALU آمریکا

qodef-team-image
فرانچایزور
دکترمحمدحسین جبل عاملی

متخصص برندینگ و توسعه بازار

qodef-team-image
متخصص فرانچایز
محمدرضاداوری

مشاورومتخصص راه اندازی رستوران های زنجیره ای

زمان باقی مانده تارویـداد

الزامات و مراحل آماده سازی یک فرانچایز برای گسترش فرامرزی

تجاری‌سازی رستوران‌هادرداخل وخارج از مرزهای ملی: بررسی مفهوم‌گشایی‌برندوکسب وکار

qodef-fullwidth-slider

کسب بینش ودانش روزآمد

شما در این رویداد حضور یافته اید تا به جواب سؤالات مهم ذیل برای رستوران خود دست یابید:

۱. آیا کسب و کار شما ظرفیت لازم برای فرانچایز شدن را دارد؟ ۲. آیا رستوران شما بازدهی مناسب را دارد؟ ۳. آیا سیستم های آسان قابل اجراء در اختیار دارید؟ ۴. آیا شما بازار و کسب و کارتان را آن چنان که بتوانید تکثیر ایجاد کنید می شناسید؟ ۵. آیا می توانید شعبات خود را پشتیبانی کنید؟ ۶. آیا شما با فناوری ها و نوآوری های دیجیتالی آشنا هستید؟ ۷. آیا برای تبلیغات و بازاریابی طرح و برنامه دارید؟ ۸. آیا با قوانین حقوقی و نیازهای قانونی فرآیندهای خود آشنا هستید؟ ۹. رهبری ،مدیریت ،کنترل و طرز فکرهای نوین را بلد هستید؟

qodef-fullwidth-slider

رویدادواجب الحضور!

چه کسانی باید در این کنفرانس حتماً حضور داشته باشند:

هر کسی که در بخش فرانچایزینگ درگیر است (یا قراراست در گیر شود) و در پیشرانی محصول،نوآوری،خدمات، تجهیزات، نوآوری، تجربه مشتری، توسعه فرانچایز نوین، برندسازی و به کارگیری فناوری های سازگار قرار دارد. همچنین رستوران داران و بهره برداران موفق فرانچایز، مشاورانی که در راه اندازی سیستم فرانچایز تبحر دارند همچنین متخصصان و استارتاپ های فرانچایز .

qodef-fullwidth-slider

محتوای کاربردی وپراکتیکال

محورهای که در این کنفرانس مورد بحث قرار می گیرند:

مشارکت ( تعامل) مشتریان /بازاریابی و برندسازی / برنامه های پروموشن و وفاداری / توسعه منو/ طراحی آشپزخانه/ عملیات رستوران / توسعه فرانچایز/ مالی و سرمایه گذاری / استخدام و آموزش کارکنان/ مدیریت زنجیره تأمین/ فناوری های In-Store(فناوری هایی که مشتریان با استفاده از ابزارهای دیجیتالی سفارش و خرید می کنند)

تصدیق و اعتبار

دریافت ۲ گواهینامه مهم و معتبر!

 

این فروم به شرکت کنندگان دو گواهینامه اعطاء می‌کند: ۱.گواهینامه جنرال فروم،که به همه شرکت کنندگان اعطاء میشود.۲.گواهینامه ویژه بین المللی ازطرف یکی از مراکز و موسسات معتبر جهانی (به علت شارژ به پارتنر خارجی فقط به شرکت کنندگان VIP تعلق می گیرد).

این گواهینامه ها ازاین جهت که به تایید، همراهی، اعتمادوحمایت سازمان ها،ارگان ها،موسسات و شرکت های بزرگ دولتی وخصوصی داخلی و خارجی می رسند دارای اعتبارحائز اهمیتی هستند.

بخش نمایشـگاه جانبی فُـروم

موضوع نمایشگاه : زنجیـره تامیـن رستـوران،کترینـگ و کافـی‌شاپ

درجوار دومین فروم فرانچایزینگ رستوران: رهبری و نوآوری نیز برپا خواهدشد.اندازه و گستره

حوزه های موضوعی و مساحتی این نمایشگاه قطعاً بزرگ تر از حد معمول نمایشگاه های جانبی

مرسوم خواهد بود.

پر واضح است قرارگرفتن این نمایشگاه ارزشمند همزمان و هم مکان با رویداد کنگره صنعت رستوران

که در آن  مدیران رستوران ها، سرمایه گذاران ، متخصصان حرفه ای آشپزی، کارآفرینان حوزه رستوران

و غذا و آشامیدنی حضور دارند چقدر می تواند در نتایج سودآورانه ی حضور و سرمایه گذاری فعالان

و دست اندرکاران این حوزه ها نقش داشته باشد.

به نظر می رسد فضای تجاری ملموسی بین ارائه دهندگان، تامین کنندگان راهکارها و موادلجستیکی مورد

نیاز رستوران از یک طرف و رستوران داران و کافه گردانان از طرف دیگر در این نمایشگاه خلق خواهد شد

فضایی که پیامد آن تسهیل در همکاری های آینده و انعقاد قراردادهای مداوم و بلند مدت خواهد شد.

Brand Restaurant Marketplace

بازارگاه برند رستورانی

بازارگاه برند عنوان قسمتی از فروم فرانچایزینگ رستوران رهبری و نوآوری است که در آن راسته ای از برندهای موفق و چابک با هدف جذب فرانچایزی های علاقمند وآماده سرمایه گذاری در قامت فرانچایزور به ارائه ظرفیت های برند و شرایط و استاندارهای محصول و چگونگی پشتیبانی و نوع قراردادهای خود می پردازند.
بازارگاه برند رستوران ،میعادگاه شبکه سازی و تعامل فرانچایزورها و فرانچایزی هاست جایی برای توسعه و کسب وکار و محلی برای یافتن همدیگر از طرف دیگر حضور برندهای متعدد منجر به ایجاد رقابتی حرفه ای برای در معرض مقایسه قرارد گرفتن مدعیان به شمار می آید.
بازارگاه برند در کنارفروم فرانچایزینگ رستوران جایگاه حرفه ای برای خلق فرصت هاست.

اطلاعات بیشتر...

برندهای ایرانی‌درکنارمک‌دونالد و‌ دومینو!!

فتح بازارعظیم خارجی توسط رسیپی های وطنی

همانگونه که گفته شد برندهای رستورانی ای در ایران وجوددارند که قابلیت ورود به عرصه بازار فرانچایز(امتیاز تجاری) را دارند. به طور معمول بازار بزرگ فرانچایز با هدف قراردادن دو قلمرو اقلیمی توسعه می یابد: بازار داخلی ، بازار خارجی.
هرچند گسترش فرانچایز در بازار داخلی به عنوان آمال و انگیزه هیجان انگیز صاحبان برند این حوزه قرارمی گیرد لیکن علاقه و تمرکز برگزارکنندگان این گردهمایی نگاه تیزبینانه به بازار عظیم و سیری ناپذیر خارجی است.
آیا به نظر شما جای بعضی برندهای غذای سنتی ایرانی با طعم و رنگ و بوی فراملی و یا حتی غذای های مدرن فست فودی مانند برگر های ساخته شده از رسیپی شرقی که با ادویه و ذائقه سخت گیرانه ایرانی آمیخته شده اند ، درجوار مغازه های خیابان های پاریس و لس آنجلس و تورنتو خالی نیست؟ یا حتی در کشورهایی مانند عراق با ظرفیت های بیشمار انسانی و مالی بعد جنگ و نیاز به برندهای با کیفیت و حلال؟
اگر جواب شما مثبت است که هست ! بهتراست بیشتر هم بدانید که این فقط حس غرور صدور یک برند ایرانی در کنار برندهای بزرگ چند ملیتی مانند مک دونالد و کینگ برگر و دومینو و … نیست. این اتفاق قادر است موجب ارتقاء نرخ شاخص های آماری اقتصادی، اجتماعی و حتی سیاسی گردد.