Logo-sid2

کنگره صنعت رستوران ها

بزرگترین گردهمایی در صنعت رستوران در ایران ، باحضور بیش از 150 نامزد برای دریافت جایزه و 100 مدیر برترصنعت رستوران ایران ، کنگره صنعت رستوران ایران نشانگر تاریخی مهم در تقویم خدمات غذاست.
کانال تلگرام: restaurantsupplychainiran@
نشانی : خیابان مطهری،کوه نور،کوچه یکم پلاک 12
تلفن: 88170811 -88170812

آینـده رستـوران : خلق نسل نوین تجربه مشتری

 کنگره جهانی صنعت رستوران در بخش اجلاس با اتکاء به تحلیل پیشرویی که از بازار صورت گرفته است با عنوان ” آینده رستوران : خلق نسل نوین تجربه مشتری ” نامگذاری شده که به بررسی درونمایه محوری تغییرات نیازها و سلیقه های مشتریان و بایدهای به کارگیری خلاقیت در صنعت خدمات غذایی می پردازد.

زمان باقی مانده تارویـداد

اکنون ثبت نام کنید

سخنرانان از سراسر جهان برای اشتراک گذاری دانش، بینش،تجربه و الهام بخشی

شرکت کنندگان در کنفرانس با ایده هایی جذاب در زمینه بهره گیری از شیوه های جدید توسعه و رشد کسب و کار، نحوه حفظ مشتریان کنونی و برطرف سازی نیازهای نسل هزاره جدید، خلاقیت در ارائه منو غذا و آماده سازی کسب و کار خود برای آینده آشنا خواهند شد.

نمایش سخنرانان
بازی غـذا درحال تغییـرکسب و کاراست در کنگره صنعت رستوران نبض او را بگیرید

گشایش عصر نوین تجربه مشتری،قالب کسب و کار و فناوری های برهم زننده

سخنرانان برجسته در این سال

سخنرانی های فرانگرشی + کارگاه های آموزشی + موردکاوی های واقعی + تجربیات برتر + میزگردها و پانل های تخصصی

استادمحمودقویدل

استاد آشپزى ايرانى و فرنگى/
مدرس هتلدارى

راه انداز رستوران های هتل
داور ملى ايران/ مشاور ارشد آشپزى

بیشتر بدانید

استادمحمدصارمی

محقق در زمينه منو هاى خاص وابداع غذاهاى جديد

مشاورارشدآشپزى‌ومديريت‌آشپزخانه/متخصص‌درآناليزومنونويسى

بیشتر بدانید

استاداكبرمحمدپورکلاسى

مشاورارشدآشپزى‌مديريت‌آشپزخانه/
داورملى‌ايران

مديراغذيه‌ونوشيدنى‌چندين‌هتل‌برترايران

بیشتر بدانید

استادسیروس سوسنی

مدرس و مشاور ارشد گروه فود سرویس پیشرو

سرآشپزهتل‌شرایتون آمریکا

بیشتر بدانید

استاددکترفرهود زعفری

مدیرعامل‌آکادمی‌بین‌المللی‌ایران شف

دارای‌دکترای هتلداری،محقق و پژوهشگرغذا

بیشتر بدانید

شهرام شجاعی

سرآشپز یا مهندس صنایع گرایش مدیریت پروژه

تجهیزو آموزش پرسنل/تجهیزآشپزخانه/ متخصص طراحی منو

بیشتر بدانید

استادسیدمهدی مرتضوی

سرآشپزهتل های هیلتون و شرایتون درامریکا

مشاورامورهتل‌ورستوران/کترینگ/ دکوراسیون/تحقیقات میدانی

بیشتر بدانید

استادفرانسواحسین

استادسرآشپزحرفه ای رستوران های بزرگ فرانسه

مدیررستوران هتل لوکزامبورگ

بیشتر بدانید

رضامهدوی

مشاوربرنددرصنعت غذا

مشاور نوآوری و توسعه کسب و کار دیجیتال

بیشتر بدانید

عادل نیروشک

دانشجوی دکتری علم محوری در مدیریت

مدیربازاریابی و فرنچایزستورانهای زنجیره ای‌جهانی‌چیلی‌هاووس

بیشتر بدانید

محمد محرابیون

مشاور ارشد پروژه‌های تحقیقات بازار

متخصص ارزیابی برند، مطالعه بازار

بیشتر بدانید

دکتر امیرحسن شاکری

بنیان گذارگروه بازاریابی الکترونیکی ایران

متخصص فرصت آفرینی دیجیتالی

بیشتر بدانید

دکتر ساراوزیری

مدیرعامل شرکت فرنچایز الیتس آمریکا

عضو هیأت مدیره اتاق بازرگانی ایران و آمریکادراورنج کانتی کالیفرنیا

بیشتر بدانید

دکترهانیه یوسف پور

مدیرعامل شرکت PROAC کانادا

عضو هیئت علمی دانشگاه مک مسترتورنتو

بیشتر بدانید

محمـدصـادق مالکی

متخصص استارت آپ های اینترنتی خدمات غذا در ایران

دبیر کنسرسیوم کسب و کار اینترنتی ایران

بیشتر بدانید

دکتراحمدرضافتوت

روانشناس در توسعه منابع انسانی صنعت غذا

دکتری روانشناسی صنعتی سازمانی

بیشتر بدانید
به اشتراک گذاری ایده های باارزش

 جمع آوری ایده های جدید کسب و کار و روند ترفندهای آشپزی کسب و کار و موفقیت شخصی

موضوع: دگرگونی غذا

ترکیب درست مواد اولیه محلی تازه که تروتازه هم سرو شوند و از کیفیت غذایی بهتری برخوردار باشند نیاز اکنون است. از نظر مشتریان، سفارشی سازی منویی که بتوان انتخابی ارزشمند به ازای مبلغ پرداختی داشت اولویت اول محسوب می شود و کنگره صنعت رستوران نیز به بحث از تمام موضوعات مربوط به روندهای غذایی، طراحی منو، قوانین و سیاست های مربوط به غذا و ایمنی آن و مهم تر از همه نیروی انسانی شاغل در این صنعت می پردازد.

در آینده در منوی غذا چه آیتم هایی وجود خواهد داشت؟ : روندهای غذایی امروز و فردا

بدعت در سنت :سلیقه غذایی مردم را چگونه می توان دانست؟

بازی جدید،قوانین جدید: مزه ای مدرن چگونه درحال تغییر ذائقه غذایی مردم ایران هستند؟

مشتریان شما به شدت تغییر کرده اند شماهم تغییر کرده اید؟

موضوع: دگرگونی فناورانه

بازار دگرگونی های دیجیتالی حسابی داغ است! سرمایه گذاران توجه خود را به سوی بازیگران عرضه غذا-فناوری معطوف ساخته اند و به موازات تکامل فناوری فرصت های جدیدی نیز پیش روی صنعت غذا و رستوران داری برای بهره برداری قرار می گیرد. تحول دیجیتالی که با ارکان گوشی های هوشمند+ رسانه های اجتماعی+ حافظه ابری +تحلیل و کلان داده و خلاقیت، با از میان برداشتن چالش های لجستیک موجود، انجام کسب و کار رستوران داری را عملی تر ساخته اند. در این بخش متخصصان دست اندرکار صنعت رستوران در مورد استفاده از فناوری های هوشمند به عنوان اهرمی برای رشد کسب و کار رستوران داری صحبت می کنند.

رستوران دیجیتالی : فناوری چه نقشی را در تغییر تجربه صرف غذا ایفا می کند
اثر مضاعف فناوری بر رشد

مدیریت موثر زنجیره تامین مواد

استفاده از ابداعات استارت آپی در کسب و کار رستوران داری

موضوع:دگرگونی کسب وکار

نقطه قوت فروش منحصر به فرد کسب وکار شما که حتی با وجود ایجاد تغییراتی چند در رشد صنعت باز هم باعث شود تا همچنان به کار خود ادامه بدهید چیست؟ در بخش دگرگونی کسب و کار قصدمان معرفی ایده های ساده ای است که خیلی اتفاقی به ذهن افراد ارائه کننده اشان رسیده تا دسته بندی هایی که فروش رستوران ها ناشی از آنهاست و توجه سرمایه گذاران را به خود جلب می کند.

خلاقیت حرکت به سوی بازارهای جدید: 

گسترش کسب و کار و بدل شدن از کسب و کاری “محلی” به کسب و کاری” ملی” : رشد با طعم سوددهی

مکان،مکان،مکان:فراتر از قرار دادن برند خود در مقابل چشمان همه، باید کار خود را به درستی انجام دهید.

وضعیت سرمایه گذاری طی ۱۳۹۴-۱۳۹۶ : راهبردهای سرمایه گذاری و دورنمای کسب و کار غذا

هنر و علم مدیریت نیروی کار

پانل: رشدیافتگی : از”محلی” به ” زنجیره ای ” (فرانچایزو فراتر ازآن)

اکنون همه می دانند رشد رویایی رستوران های موفق محلی به جرکت درست به سمت دنیای فرانچایز اثربخش بستگی دارد حرکت در جهت رشد با مشارکت تعریف شده و سودآور.به نظر می رسد بسیاری از کسب و کارهای ایرانی رستوران آمادگی لازم برای رشد را دارند . پس بفرمایید تا سرد نشده بسم الله

وقتی توسعه فراتر از جغرافیای کاسبی شما گسترش می باید چه اتفاقی می افتد.؟

واحدهای چندگانه،کانسپت های چندگانه : تغییرات مدل های جدید برای مالکان و صاحبان برند چگونه است؟

ارتباطات پیشرفته و بدون دردسر و اجتناب ازافتادن در دام جدال های حقوقی

وقتی رشد سریع صورت می گیرد،چه کارهایی نباید انجام داد: دلایل شکست و نحوه اجتناب و فرار ازآن

موضوع: دگرگونی جوانانه

دیگر روزگاری که مردم غذا خوردن بیرون از منزل را به عنوان فعالیتی خاص قشر اعیانی درنظر می گرفتند و پخت و پز در خانه را به آن ترجیح می دادند گذشته است و امروزه جوانان ضرورتی برای صرف وقت و غذا پختن در منزل نمی بینند. بنابراین صنعت غذا نیز راه های جایگزین خلاقانه ای را در اختیار این نسل گذارده است، از آن جمله می توان به گزینه های غذای سالم، تحویل غذای آنلاین، سرآشپز سفارشی، غذاهای خانگی و سایت های سفارش آنلاین اشاره داشت.

راهبرد بازاریابی کسب و کار رستوران داری تمام وقت

موفقیت برندهای جدید ایرانی

برنامه ریزی برای آینده : همراستا سازی صنعت و مصرف کننده

بازی جدید، قواعد جدید: ارقام اقتصادی مربوط به صنعت رستوران داری ایران در سال ۱۳۹۶ و فراتر از آن

پانل: بازاریابی رستوران : فراترازذهن شما

برزگترین دغدغه رستوران های امروز تحول در شکل و محتوای بازاریابی است. مانورفناوری های نوظهور برهم زننده همه فعالان و بهره برداران حوزه رستوران را دچار اعوجاج درچشم انداز آینده کسب و کار نموده است و متاسفانه به خصوص در ایران هنوز روش های پرهزینه و کم اثرسنتی به عنوان برنامه بازاریابی نهایی رستوران ها اطلاق می گردد. به همبن دلیل در این پانل شرکت کنندگان بهترین و به روز ترین روش های بازاریابی غذا را از متخصصان و روانشناسان این حوزه فراخواهندگرفت.

رویکرد ۳۶۰درجه بازاریابی کسب و کاررستوران

انتقال ازبازاریابی سنتی به بازاریابی دیجیتالی : چگونه و چه اندازه؟

وفاداری ۲.۰ : رفتن و حتماً برگشتن

چگونگی تبلیغات : وقتی پای شبکه های اجتماعی در میان است

هدایت نوآوری در تحقق وفاداری و بافتن نقاط مطبوع کسب و کار : چه فناوری به درد شما می خورد؟

ثبت نام و حضور درکنفرانس

یادآوری:

اجلاس ۲۰و۲۱ آذرماه = سخنرانی های فرانگرشی + کارگاه های آموزشی + موردکاوی های واقعی + تجربیات برتر + میزگردها و پانل های تخصصی

فوروم ایران فرانچایز۲۲ آذرماه = جلسات تبادل نظر و گفتگو در رشد فرانچایز + ایجادشبکه ارتباطی با سرمایه گذاران ایرانی و خارجی ساکن کشورهای منطقه و اروپا و آمریکا + جلسات پرزنت برندهای

انتخاب شده در بخش جایزه برای ورود به بازارجهانی صنعت غذا + میزگردها و پانل های تخصصی فرانچایز

  • پکیج VIP
    • ۱/۵۰۰هزارتومان سه روزرویداد
      • استفاده ازپکیج کامل اجلاس
      • استفاده از پکیج کامل کنفرانس ایران فرانچایز
      • دریافت لوح ویژه کنگره
      • استفاده از جایگاه VIP جلوی سالن در کنارمقامات
      • کدتخفیف ۲۰ درصدی خرید غرفه

    • ثبت نام
  • فروم ایران فرانچایز
    • ۴۵۰ هزارتومان روزسوم
      • حضوردرفوروم ایران فرانچایز و استفاده ازتجارب رهبران فرانچایز
      • ارتباط با سرمایه گذاران و خریداران داخلی و خارجی امتیاز تجاری
      • ارتباط بارستوران های برند که جایزه برند طلایی کنگره را دریافت نموده اند
      • پذیرایی و ناهار
      • دریافت گیفت و کیت کامل کنفرانس
      • دریافت کد تخفیف خرید غرفه نمایشگاه خدمات غذا

    • ثبت نام
  • استاندارد اجلاس
    • ۷۹۰ هزارتومان بعداز۷ آبان ماه
      • شرکت درجلسات،پانل ها و میزگردها
      • استفاده ازکارگاه های آموزشی و راهبردی
      • دریافت گواهینامه بین المللی ازموسسات معتبر اروپا و آمریکا
      • پذیرایی ها و ناهار
      • دریافت گیفت و کیت کامل کنفرانس
      • دریافت کدتخفیف ثبت نام در کنفرانس ایران فرانچایز

    • ثبت نام
فقط تا۳۰ شهریور ماه
  • زودهنگام اجلاس
    • ۶۹۰ هزارتومان تا ۷ آبان ماه
      • شرکت درجلسات،پانل ها و میزگردها
      • استفاده ازکارگاه های آموزشی و راهبردی
      • دریافت گواهینامه بین المللی ازموسسات معتبر اروپا و آمریکا
      • پذیرایی ها و ناهار
      • دریافت گیفت و کیت کامل کنفرانس
      • دریافت کدتخفیف ثبت نام در کنفرانس ایران فرانچایز

    • ثبت نام

محل برگزاری کنگره جهانی صنعت رستوران

ایران، تهران، ضلع غربی مجموعه ورزشی آزادی، پژوهشگاه صنعت نفت